dimarts, 10 de novembre del 2009

Un al·licient més a la categoria


Des d'aquesta nit, la Primera Catalana guanya un entrenador il·lustre. Jaume Creixell és el nou entrenador del Montcada en substitució d'Alfonso Martínez Pino, destituït tot i l'empat d'ahir a Sant Feliu. Creixell, que era a Nou Barris veient el Muntanyesa- Guíxols de fa dues jornades, serà presentat dimecres. El tècnic barceloní, amb una llarga trajectòria com a jugador i a les banquetes (Gramenet, Sant Andreu, L'Hospitalet, Mataró, Sitges...) es caracteritza, fora del camp, per dir veritats com punys però fer-ho sense embuts. Seves són les següents frases:
- "Aquest àrbitre no ha tingut dret a xiular aquest partit, i si no tinc raó, me la tallo i em faig monja!".
- "Sóc l'únic entrenador de Catalunya que puc parlar com parlo perquè mai hi ha hagut una paraula malsonant cap un àrbitre. Però a veure si hauré de fer com fan tots els entrenadors, queixar-me, anar-me'n a la graderia i cridar. Així els meus jugadors no em podran dir que sóc un 'gilipolla'."
- "Me quedan siete yemas en cada huevo. A los que están contentos porque hemos empatado, que les den por el culo."
- "A mi els jugadors em diuen, míster, vostè és 'gilipollas'. Però jo callo i aguanto."
- "Quantes més hòsties em foten, més m'aixeco."
- "L'alineació de diumenge que ve depèn de la meva dona, que és la que fa als equips. Jo li explicaré com ha anat i ella decidirà si posa un jugador o no el posa."
- "Un àrbitre em va dir que no ens podia picar un penal a favor nostre en el minut 5 perquè es carregava el partit només començar."
- "Cada vegada que guanyem un partit em costa una caixa de cava, una caixa de vi i un rellotge que sortejo. Aviam si perden algun partit perquè aviat hauré de demanar augment de sou, i a més si perden, cadascú posa 5 euros."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada